Protect Light Seal Mini Dentin Koruyucu

021924
Bize Ulaşın 0553 674 82 11 veya 0850 840 55 35
Kullanım amacı:
  • Özellikle diş boynu bölgesinde dişeti aşırı duyarlılığı tedavisi ve önlenmesi
  • Kemik dokusunun sementasyon veya rekonstrüksiyonu için taban
  • Tedavi sonrası aşırı duyarlılık
  • Gösterim almadan önce (soğuktan duyarlı hastalar üzerinde)
  • Ölçeklendirme tedavisinden sonra
  • Onarıcı malzemeler için astar

KORUYUCU LIGHT SEAL dentin üzerine uygulanan, aşırı duyarlılığı azaltmak için diş tedavisinde ve maruz kalan diş boyunlarında kullanılan koruyucu bir vernendir. Dentenin yeniden mineralizasyonu ve florid içeriği nedeniyle iyileştirilir

Kullanım için talimatlar:
Cila vernik fırça aplikatörü ile diş yüzeyine uygulayın, 30 saniye bekleyin, nazik bir hava akışı ile kurulayın. Hafif kür gerektirmeyen, birkaç tabakalı müstahzar uygulandığında, polimerizasyon lambasının kullanılması vernik kür işlemini hızlandırır. Fırça aplikatörü tek kullanım içindir. Fırça aplikatörünün birden fazla kullanılması yeniden enfekte olma riskine neden olabilir.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Protect Light Seal Mini Dentin Koruyucu Diş ve Diş Eti Tedavisi kategorisindeki CERKAMED markalı Protect Light Seal Mini Dentin Koruyucu 725,68 TL ürününü kolay ödeme seçenekleri ile ve 750 tl ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo imkanı ile satın alabilirsiniz. Detaylar için 0553 674 82 11 WhatsApp Hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz. BARIŞ DENTAL - ARADIĞINIZ HERŞEY BURADA! Protect Light Seal Mini Dentin Koruyucu 021924
Protect Light Seal Mini Dentin Koruyucu

Tavsiye Et

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.